Har du børn med under 2 år?
Som noget nyt i år arrangerer vi babysalmesang et par gange under formiddagsmøderne.
Efter lovsangen går vi sammen ned i spisesalen, hvor vi holder en hyggelig og babyvenlig andagt, synger nogle sange, leger og hygger med vores babyer og hinanden.
Der er bløde stole og sofaer med plads til ammepauser, du kan også varme babymad i mikroovnen hvis du har brug for det!
Vi håber det bliver en stund for dig og din baby hvor du kan lære andre forældre bedre at kende, og samtidigt mærker at Helligånden ikke kun er til stede i mødesalen!