I år har vi gjort vores bedste for at skabe flere tilbud for dig der ikke skal rende rundt og passe dine eventuelle børn det meste af tiden.
Vi kommer løbende til at tilføje aktiviteter og tilbud, efterhånden som de kommer på plads.
Hvis du selv har en ide til noget der kunne være fedt at lave for det voksne segment, så tøv ikke med at tage fat på os!

Mandag eftermiddag
Hvad? Med vandringen vil du få mulighed for at få en smagsprøve på en gammel pilgrimstradition, hvor vi vandrer i Guds natur for at finde ro, åndelig fornyelse, refleksion, eftertænksomhed og personlig vækst.
På denne vandring vil vi invitere dig ind i lysningen, hvor det vi møder i naturen, og det vi møder gennem troen, får lov at forbinde sig.
Hvorfor? I en tid, hvor vi overøses med informationer og mange haster videre til nye gøremål, er der behov for, at vi tager os tid til at se indad og fordyber os i nogle grundlæggende værdier, som får os til reflektere over, hvordan vi lever vores liv og med hinanden.
Målgruppe: Alle, som sætter pris på en god vandretur i naturen og fællesskabet, hvor der er mulighed for stilhed til dialog med Gud og sig selv eller i samtale med en medvandrer. Man skal kunne gå ca. 5-6 km.
Format: 3 timers vandring i på en naturskøn rute i omegnen af Kolding. Vi vil lave nogle stop undervejs, hvor vi læser en tekst og en bøn, og imellem stoppene, vil vi enten gå i stilhed eller i samtale med en medvandrer.
Husk gode vandresko, tøj som passer til vejrudsigten og vand til turen.
Vi samles på parkeringspladsen, hvorefter vi kører til startstedet.
Vandringsledere: Verner og Bente Lundbak

Tirsdag eftermiddag
Nogle gange er det rart til at komme lidt ud og opleve andet end lejr-matriklen, for ikke at få helt lejrkuller.
Derfor tager vi på en gåtur ned til Kolding, ser lidt på Koldinghus udefra og spiser en is eller får en kop kaffe, fra et af de mange gode is-steder i downtown Kolding.
Der er ca 2,5 km fra Acts ned til Koldinghus, så du skal bare medbringe dig selv, et par sko der er rare at gå i og penge til is :)

Tirsdag aften i natcafeen
Kom med til en forrygende aften, hvor der bliver dystet i ølsmagning. Det er både for dig der kender alt til øl, og dig der bare gerne vil smage nogle forskellige øl og hygge dig.
Der er lovet ny viden om øl, gode smagsoplevelse og en urimelig svær finale til de allerbedste! Er det mon dig der skal kåres som aftenens vinder?
Man skal købe billet (30 kr) i natcafeen for at være med i dysten, det er bl.a. sådan vi tjekker at det kun er folk over 18 der er være med.
Der er ganz gratis at være tilskuer til dysten!

Onsdag og torsdag eftermiddag
Har du netop fået et nyt brætspil, som du gerne vil spille med nogle engagerede med/modspillere?
Er det alt for lang tid siden du har spillet andet end Uno og Ludo?
Er du kørt sur i de spil du kender, og ivrig efter at prøve nogle nye?
Så kom til brætspilseftermiddag, og brug tiden sammen med folk der også gerne vil hygge, mens der samtidigt kæmpes hårdt for sejr!
Måske finder du dit nye yndlingsspil, måske lærer du en strategi du aldrig glemmer, måske opdager du at du faktisk er en taktisk mastermind, når først terningerne ruller.
Der er plads til både grin, koncentration og de helt store “hvordan kunne du gøre det mod mig?!?”-øjeblikke.
Tag et spil med hvis du har, eller vær med i de andres.
Kom alene eller med en ven; der er altid nogen, der mangler en spiller mere!
Det vigtigste er, at du har lyst til at være med og hygge dig med andre.

Tidspunkt følger
Har du brug for en lille pause fra store menneskemængder, men ikke lyst til at sidde helt for dig selv?
Lise inviterer ind til Kreaværksted og Kaffe i forteltet om eftermiddagen. Det bliver en hyggelig stund hvor man kan sidde og drikke en kop kaffe/te og få en god snak. Mon ikke det kan være starten på nogle gode nye venskaber?
Har man lyst vil der også være forskellige materialer til små kreaprojekter man kan sidde og fordybe sig i måske øreringe, mosaik på små trækors eller noget helt tredje.
Man er også velkommen selvom man kun vil drikke kaffe og få en sludder!